گاهــی فکـر میکنم کــار تـــو "ســـــخــــت تر" از مـــن است !!  مـن یـــــک دنـــیا دوستت دارم ...  و تو زیر بـار این همــــه عشـــــق قــــد خـم نمیکنی ...

 

 

گفــتی دهــانــتــــ بــوی شـــــیــر مــیـــدهـــد…

 

و…

 

رفـــتـــــــــی …

 


آهـــــای عشــــــــق مـــن …


 

امـــشـــبــــــ به افتخــــار تو دهـــــانــم

 

 

 بـــوی مشـــروبــــــ...

 

 

 بــــوی سیـــــــگـــار...

 

 

بـــوی دروغ میـــدهــــــــد …

 

 

بــرمــیگــــــــــردی ؟؟